Gururlar 16 Kasım 2019

butik bi biracı keşfettim

Ulan 5 yıldır doğru düzgün girmiyorum sözlüğe, bu amk mersinli homosu hala bira muhabbeti yapıyor. Arkadaşlar, bu orospu çocuğuna nasıl katlanıyorsunuz? Ben bunu gördükçe mezitliye gidip limon tarlasını ateşe verip bir yandan anasıyla babasını sikip keyif sigaramı yakıp tarlanın yanışını izlemek istiyorum.

? Lynx 16.11.2019 15:04 - 16.11.2019 18:23 6

moskovanın interneti bildiğiniz yarrak gibi

@lokman: eskiden ortalıkta yörük beyi diye dolaşan adamı iki senede uluslarası bir gavata çevirdin eserinle gurur duy

? zeratul 16.11.2019 12:51 5

moskovanın interneti bildiğiniz yarrak gibi

o boktan internetle mi hekledin sözlüğümü?

? zeratul 16.11.2019 12:34 5

aq akşamdan beri içiyorum odada

Apdurrahmana bak, lokman götünü aç diyor. Lan ne ara bu kadar artis oldun sen? Sözlüğe ilk geldiğinde lokmana kocacım diyordun orospu çocuğu. Lokman baban yaşında lan ne biçim konuşuyorsun?

? Lynx 16.11.2019 23:01 - 16.11.2019 23:01 4

5 yaşındaki birine resim çizdirmem lazım

mete'ye çizdir farkı kimse anlamaz

? cavci 16.11.2019 16:58 4

moskovanın interneti bildiğiniz yarrak gibi

bana heykir apo diceniz bundan sonra

? kerimcan 16.11.2019 12:40 4

Saide beni kahve içmeye götürüyor

lafı döndür dolaştır götünü siktirmesi gerektiğinie getir. senin iyice bi sikilmen lazım de. senin ilacın yorrak de geç taşşağını

? zeratul 16.11.2019 19:29 3

5 yaşındaki birine resim çizdirmem lazım

kağıda sümük de yapıştırır

? atçıl 16.11.2019 18:54 3

İsmimiz kaderimiz midir

70lerde ultrason olmadığı için benim cinsiyetimi bilmiyolarmış. on erkekten sonra bu sefer kız olur herhalde diye kız elbiseleri falan hazırlamışlar. adımı da şükriye koymayı düşünüyolarmış. ve bekledikleri gibi olmuş

? zeratul 16.11.2019 16:56 3

16 kasım hay sokiimin doğum günü

ezik orospu çocuğuna bakın medet umduğu yer de burası tüm gece online oldu belki birisi kutlar diye gerçekten de 2 kişi kutladı şimdi ağlayarak google da araba fotoğraflarına ve seks forumlarına geri dönebilir

? sentor 16.11.2019 08:20 2

Arkadaşlar nikotinnn

@tavdi: sigara içersen götünü sikeceğim aşkım. alakası bu

? zeratul 16.11.2019 19:42 2

matrix in felsefesi baya boktan olması

o sahne de seni seviyor

? cavci 16.11.2019 17:38 2

Öldürüldükten sonra bekleyip sözlüğe girmek

@zeratul: hayir jelibon kendini baskasina siktirirken tekerlekli sandalyende el cirpip yealedigin kaset var elimde

? kerimcan 16.11.2019 13:41 2

moskovanın interneti bildiğiniz yarrak gibi

@lokman: gurur duyuyor musun lan orospu cocugu

? kerimcan 16.11.2019 12:52 2

moskovanın interneti bildiğiniz yarrak gibi

türk asıllı rus heykır aptürivan götiyeviç

? zeratul 16.11.2019 12:43 2

aboooow

yine hangi ivan sikti benim kekemi

? zeratul 16.11.2019 12:01 2

orgbot

aslında bir bıçakla gezsen bu kara yörüğe istediğini yaptırırsın

? sentor 16.11.2019 11:40 2