böyle de güzel oldu sanki
at hirsizligi mi :dd
gulmeyenin anasini avradini sikeyim
böyle daha gerçekçi oldu sanki
Şu belirttiği markalar bu yazıyı okusa yemin ediyorum turkiyeye savaş açarlar, düşünsenize lan elin tuncelilisi dünyada marka olmuş viskiler üzerine yorum yapiyor.dddd
köylerde adettir köyden çıkan köye dönüşte şehirden hediyeler alır gelir
anon buralardan gittikten sonra bir gecede cahil kaldık bu konularda
hoşaflı jb içip çökelek yiyeceğiz xp
@atçıl: doçente ne konularda yardım ediyorsun? büyük abdestini yaparken ibrikle suyunu döküyor musun mesela?
Sikine saglik asqim
80 bin nüfuslu yer amk
adam viski eksperi çıktı. peki yudumlarken robdöşambr yerine bornoz giyiyor musun?
ortalama eğitim düzeyli salak orospu çocukları güldürdünüz beni :D kahrınızdan geberin ahahahaa
esrarlı gözler hep seni özler
mersin idman yurdunun bu sene de şampiyon olacağını düşünenler artılasın
viskiye redbull katanın kız bacısını sikeyim
Salak mısın diye soracağım ama sorum boşa gidecek cevap belli çünkü
kankisi lethe picine de vurun kankiler .dd
Biraz gerizekalı bir çocuk galiba
Vuranin elinde kalir
https://twitter.com/vikilisk_/status/806874979463741440