Gururlar 20 Şubat 2017

Yrd. Oç. Atçıl

böyle de güzel oldu sanki

? kötü 20.02.2017 13:59 9

atcil kardes sen o tiple neyin docentisin

at hirsizligi mi :dd

gulmeyenin anasini avradini sikeyim

? biggie 20.02.2017 11:29 6

Prof. Oç. Atçıl

böyle daha gerçekçi oldu sanki

? kerimcan 20.02.2017 14:00 5

içtiğim viskileri kalitelerine göre sıralıyorum

Şu belirttiği markalar bu yazıyı okusa yemin ediyorum turkiyeye savaş açarlar, düşünsenize lan elin tuncelilisi dünyada marka olmuş viskiler üzerine yorum yapiyor.dddd

? lokman 20.02.2017 16:34 5

amcam istanbul'dan kamal tanca ayakkabı getirmiş

köylerde adettir köyden çıkan köye dönüşte şehirden hediyeler alır gelir

? biggie 20.02.2017 10:11 5

çakmak gazı ve bali çekme

anon buralardan gittikten sonra bir gecede cahil kaldık bu konularda

? hadigeyler 20.02.2017 03:22 4

3 tabak kelle paça içtim birazdan da davara gideceğim

hoşaflı jb içip çökelek yiyeceğiz xp

? cavci 20.02.2017 14:49 3

atcil kardes sen o tiple neyin docentisin

@atçıl: doçente ne konularda yardım ediyorsun? büyük abdestini yaparken ibrikle suyunu döküyor musun mesela?

? enlerin adami tevfik bey 20.02.2017 12:12 3

ezik oç .d

Sikine saglik asqim

? lee loo 20.02.2017 19:06 2

içtiğim viskileri kalitelerine göre sıralıyorum

80 bin nüfuslu yer amk

? cavci 20.02.2017 17:46 2

içtiğim viskileri kalitelerine göre sıralıyorum

adam viski eksperi çıktı. peki yudumlarken robdöşambr yerine bornoz giyiyor musun?

? atçıl 20.02.2017 16:33 2

Yrd. Oç. Atçıl

ortalama eğitim düzeyli salak orospu çocukları güldürdünüz beni :D kahrınızdan geberin ahahahaa

? atçıl 20.02.2017 14:13 2

artık sevmiyorsam bir nedeni vardır

esrarlı gözler hep seni özler

? masal 20.02.2017 13:44 2

atcil kardes sen o tiple neyin docentisin

mersin idman yurdunun bu sene de şampiyon olacağını düşünenler artılasın

? kerimcan 20.02.2017 12:55 2

içtiğim viskileri kalitelerine göre sıralıyorum

viskiye redbull katanın kız bacısını sikeyim

? leblebi 20.02.2017 23:31 1

Ben, Kemalist Irak Şam Ankara Konstantinye İslam Devleti (KIŞAKİD) Halifesi Tayfun El Pomaki' yim

Salak mısın diye soracağım ama sorum boşa gidecek cevap belli çünkü

? lokman 20.02.2017 22:12 1

ezik oç .d

kankisi lethe picine de vurun kankiler .dd

? lee loo 20.02.2017 20:09 1

aksaruman

Biraz gerizekalı bir çocuk galiba

? lokman 20.02.2017 19:29 1

ezik oç .d

Vuranin elinde kalir

? lee loo 20.02.2017 19:03 1