@kerimcan: boşver panpa seneye alırsın
limonu üreten değil satın alan tüccar toplar. biz bir sene boyunca ağırlıklı olarak yazın gübresini suyunu ilacını veririz budağını yaparız. belediyelerin orta refüjlere diktiği ağaçlar gibi kendi haline bırakmayız yani. yoğun bir emek ister sabah dörtte kalkarsın yola çıkarsın hava kararana kadar çalışırsın. ayrıca biz fazla limon üretmiyoruz ağırlıklı olarak şeftali, kayısı ve erik işindeyiz. üç hafta önce mersindeydim. bir gece yatağımda uyumadım hep serada soba yaktım sabaha kadar ağaçları soğuktan korumak için ama ben seviyorum toprakla uğraşmayı kenks doğal antidepresan dert tasa kalmıyor.
inleyen naaaaaaaaaaaaaaaaağmeleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer ruuuuuuuuhumuuuuuuuuuu saaaaaaaaaaardı
biiiiiiiiiiiir rüüüüüüüyaaaaaaaakiiiii oooooooordddddaaaaaaa hhhhhhhhheeeeeeeeep şaaarkılar vardıııııııııııııııııııııııııı
uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuçan kuşlar martılaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar
SİYAH BEYAZ OĞLANLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR
cimbomboma domaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalırlaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar
zorla beni şu başlığa getirtiyorsunuz, yazmayayım yazmayayım diyorum ama götü'nde kara delik içinde solucanlar delik açmış döşemeci koltukçusu ticaret kovalıyor herhalde, artık şu org'da şöyle başlıklar görmek istiyorum ananızın amı