Gururlar 16 Mart 2017

Lisede devamsızlıktan kalmıştım

@lethe: sen ne anlatıyorsun lan amk sürekli dışlanan ama gruba girmeye çalışan şişko gerizekalı herifler gibisin

? cavci 16.03.2017 16:52 8

Lisede devamsızlıktan kalmıştım

@lethe: anlat ulan anlatmazsan yedi ceddini sikeyim iş dilenecek duruma gelmişsin artık kepçeden yoksul pezevenk

? cavci 16.03.2017 16:32 6

Lisede devamsızlıktan kalmıştım

anten dedi ya amına kodumun bütün keyfim kaçtı şimdi

? cavci 16.03.2017 14:39 5

Yarin is gorusmesine gidicem

Destek olmak adina arti verirseniz sevinirim. Saka yapmiyorum ciddiyim istanbul yeni havalimaninindan cagirdilar, sanirim 5-6 bin verirler en az maas. Herkesden dua ve arti bekliyorum cekebilen varsa 100 samet 100 melik 100 cabbar nickname zikirlerini yapip bagislarsa cok makbule gecer arkadaslar

? lethe 16.03.2017 21:22 4

kendi ütopyamı yazıyorum

@atçıl: sevgilin var mı? varsa biletimi alıp haftasonu yanına geliyim. içer içer sikeriz.

? kerimcan 16.03.2017 11:06 3

Yarin is gorusmesine gidicem

@lethe: umarim is gorusmen super olumlu gecer, hatta ise kabul edilirsin hayal ettigin gibi sirket arabasi verirler, sana ozel ofis, sirket telefonu, laptop, tablet gibi cihazlardan verirler ve hatta 10.000tl maas baglayacakarlini garanti ederler, gel 1 hafta sonra basla derler, sende eve ekere mekere diye mutluluktan yavsak yavsak siritarak donerken, karsidan karsiya gecerken tramvayin altinda kalip omurboyu koturum kalirsin boynun asagini hissetmeden ananin tarhana corbasini pipetle icersin mal orospu cocugu

? dogukan 16.03.2017 22:34 2

Lisede devamsızlıktan kalmıştım

Ben engelledim siz de engelleyin.

? aksaruman 16.03.2017 17:57 2

Lisede devamsızlıktan kalmıştım

bu başlıkta sadece letheyi anlamadım. biraz daha konuşursa anlaşılamayan yazarlar listesinde bickle denen oroyinmanın önüne geçecek.

? hadigeyler 16.03.2017 17:39 2

Lisede devamsızlıktan kalmıştım

@cavci: goptuuum bu geceeeeee dutmayın beni :DDDDDDDDDD
p.s:lethe tam bi malsın

? dogukan 16.03.2017 17:12 - 16.03.2017 17:13 2

bu kılıf güzel mi

@lee loo: bilkan dogulmaz, bilkan sicilir

? lokman 16.03.2017 16:42 2

bu kılıf güzel mi

@lokman: olur valla. Hatta seref duyarim.
Erkek dogurtacaksin ama ok mi?
Adini da bilkan koyar agzina yuzune sicariz pic kurusunun .ddd

? lee loo 16.03.2017 16:37 2

Lisede devamsızlıktan kalmıştım

ne alakası var şimdi antenle sıçtın içine

? cavci 16.03.2017 14:37 2

3000. artım

VERECEKSİNİZ!

? enlerin adami tevfik bey 16.03.2017 00:44 2

16 3 2o17 Kazandırıcak Kupon..!

kuponumuz yattı arkadaşlar

? dogukan 16.03.2017 22:54 1

Yarin is gorusmesine gidicem

Arkadaslar nolur arti verin benim icin cok onemli

? lethe 16.03.2017 21:31 1

Lisede devamsızlıktan kalmıştım

Lethe'nin anlasilcak bi seyi yok. Bildigin mal iste. Biraz daha asagilarsak sozlukten siktir olup gidecek bence.

? lee loo 16.03.2017 17:44 1

Pastırma yiyorum

SSelamın aleyküm

? pablo escobar 16.03.2017 17:01 1

sahibinden ikinci el televiziyon satilik

@lokman: ulan avrupada yaşıyorum diyosun sözlükten çıkmıyon asosyal pezeveng

? dogukan 16.03.2017 16:59 1

bu kılıf güzel mi

ar namus kalmamış

? cavci 16.03.2017 16:39 1

Küçükken dadım bana devamlı masal anlatırdı

@atçıl: hiç sevilmiyorsun lan artık anlasana 2 gün komada kalmışsın da kimse siklememiş daha ne uzatıyorsun

? cavci 16.03.2017 16:30 1