@dogukan: ananı avradını sülaleni ejdadını sikeyim yumutgan senin. sen hiç bu sene manisaspor izledin mi de gelmiş bu maça kg var yazıyorsun. ulan koskoca zorlu holding bu anasını siktiğimin takımından umudunu kesip sponsorluğunu çekmişti sen hangi akla hizmet bunlar gol atmasına bağlı sonuca bahis yaparsın ve de gelip bana tavsiye edersin. sabaha kadar oynasalar manisa bir gol atamazdı böyle salak bir takım olamaz. gitti lan param senin yüzünden. hiç utanmayacaksın değil mi? elim ayağım titriyor yarım saat izledim manisa malatya maçını kanser olmuş olabilirim. bu saatten sonra gözüme gözükme yumutgan. seninle bütün yaşanmışlıklarımız bitti anlıyorsun değil mi?