sonra neden "bekar anneler sik arıyor" diye sorarsınız...
@Gestapo: bizim mahallede de 2 tane şintoist 3 satanist 6 tanede konfiçyus yanlısı aile var, pozitivist ailelere mahallede yer vermiyoruz siktirin gidin burdan diyoruz. en son mahalleye yerleşmeye çalışan evanjelik aileden bahsetmiyorum bile , hatta biliyor musun cuma namazlarımızı bir ortodoks papazı kıldırıyor hepimiz ona duacıyız.
Çok genç gitti. Bu yaşta melek oldu
icat etmek üzereyim. bozulan buzdolabımı nasıl değerlendirebilirim diye düşünürken aklıma geldi. hemen üzerine led aydınlatıcılar taktım karanlıkta böylece dolabın kolunu hemen bulabiliyoruz. onu dekor olarak yaptım ama asıl makinenin olayı iç sisteminde. öncelikle buzluğa koyduğum etlerin, dolaba koyduğum etlere göre daha geç bozulduğunu farkettim. buzluk kısmında bir zaman kırılması olmalıydı. hemen araştırmalara koyuldum ve dolabın derecesini artırdıkça bozulmaların geciktiğini tespit ettim. derece arttıkça zaman kırılması da artıyordu. hemen aklımı kullandım ve buz dolabının derecesinin ayarlandığı çevirmeli yuvarlak butona tarihler yerleştirdim. buz dolabına girip tarihi ayarladığımızda bizi o tarihe götürecek özellikler yükledim javadan. şuan her şey kusursuz. yarın kupon paylaşıcam mutlaka oynayın tutmazsa leblebinin anasını siksinler.
@leblebi: oyun oynamayı bıraktım lan götveren
bütün gün youtube'dan yemek tarifleri ve mal mal örgü motifleri izliyor gerizekalı kadın
özlemedik diyenler bu ankete oy versin
attaboye dine sövmek yasak
hayırlı forumlar.