Gururlar 27 Mart 2017

Gülbahar aşkımın herpesli pıtışı

beni nasıl tahrik edeceğini biliyorsun ha, çökelek bende afrodizyak etkisi yapıyor, sen çökelek diyince içim bi hoş oldu

? pablo escobar 27.03.2017 17:34 10

netflix

eee verme mal orospu çocuğu

? cavci 27.03.2017 20:05 7

Dk 88de gol yiyip geleceğimi karartan slovenya

@Gestapo: 130 lirayı kim sikler orospu çocuğu 5 liram gitti

? hadigeyler 27.03.2017 12:44 5

dogukan vs lee loo

Lee loo'yu sana yar edersem bütün sözlük dominosta götümü siksin kalleş adam

? dogukan 27.03.2017 22:48 3

Gülbahar aşkımın herpesli pıtışı

dünyada kaç tane kürt varsa anasını sikeyim

? kerimcan 27.03.2017 19:31 2

oğlum zengin oluyorum lan :D

@kerimcan: amına kodumunun şehrinde arabadan çok askeri araç var amk

? lokman 27.03.2017 16:39 2

oğlum zengin oluyorum lan :D

bi bok farketmeyecek hayatında 8 senedir aynı muhabbet amk

? cavci 27.03.2017 16:35 2

starbuck'ta cool lime içtim

olmamış çünkü tuncelide starbucks yok ama davara giderken kahvede mola verip oralet içersen inandırıcı olabilir.

? kerimcan 27.03.2017 12:38 2

Gülbahar aşkımın herpesli pıtışı

@Gestapo: hem kürt hem alevisin lan. bunlar intihar etmek için çok çok yeterli sebepler. lokman abim ve ben sizden tiksiniyoruz. böyle ikinci sınıf insanlar katletmek gerek amk.

? loqman 27.03.2017 19:22 1

geh geh geh zeratul zeratul zeratul gel oğlum geh geh geh

lokman zeratul ile iletişim kurarken

? loqman 27.03.2017 19:17 - 27.03.2017 19:17 1

oğlum zengin oluyorum lan :D

böyle gerizekalı baslıkları okudugumda kimin açtığını içgüdüsel olarak tahmin ediyor, alttan üste up yaparken birden tahmin sınırlarım benden daha gerçek olup cuk oturuyor deliğe, gerizekalı seni.

? bickle 27.03.2017 18:11 1

Gülbahar aşkımın herpesli pıtışı

@Gestapo: gel bunu tinyde yüzüme söyle

? zeratul 27.03.2017 18:07 1

kazım ulutaş

onu cehenneme koyan sistemin amına koyim

? cavci 27.03.2017 16:49 1

kazım ulutaş

sünni davar sürüsünün düşmanıydı mekanı ırmaklarından nefis cola akan pizza cenneti olsun

? cavci 27.03.2017 16:48 1

oğlum zengin oluyorum lan :D

@lokman: annenin amında yaşıyoruz mal orospu çocuğu seni

? dogukan 27.03.2017 16:46 1

oğlum zengin oluyorum lan :D

en fazla bi araba alır sonra yazın tunceli'de göle atlar zenginsin niye başka yere gitmiyorsun diyince tunceli gibisi var mı der şehir dışına da en fazla eğitim olup devlet yollayınca çıkar pizza yerine bu sefer starbucks keşfeder ondan da memnun kalmaz çılgınlar gibi 31 çekmeye devam eder arada atarlanır çok kudurursa en fazla elazığ'da keraneye gider xppp

? cavci 27.03.2017 16:40 1