@aciz: aptal oropsu çocuğu hayatında hiç konsolosluğa gitmediğin belli oldu, gittiğin en yüksek devlet dairesi bağcılar muhtarlığı değil mi? Girişte elektronik detektorden geçiyorsun ve aletin hemen yanında havaalanlarında olduğu gibi x-ray cihazı var orada güvenlik telefonu alıp sana numara veriyor, çıkışta gidip oradan geri alıyorsun telefonu, allah belanı versin senin oksijen israfı oç
sen ne anlatıyosun anasını siktiğim
@aciz: bir önceki seçimde böyle bir uygulama yoktu, büyükelçi yusuf ziya özcan di, bu herifi darbe girişimi sonrası şutladılar yerine tunç ugdul geldi, bu arada 1 ay önce konsolosluğunda yeri değişti bu yeni yerde güvenlik önlemleri had sayfadaydı, böyle olacağını tahmin edemedim, ayrıca sana ne lan köylü piç kurusu sana açıklama yapmak zorunda mıyım
@atçıl: kampa amkun polak polisi konsolosluğun olduğu caddeyi trafige kapatmış zaten, arabayı gittim ta anasının amına park ettim, tengriye şükür kaslı yapılı vücudum bu uzun yürüyüşü kaldıracak düzeyde gittim oyumu kullandım, oropsu çocuğu dış mihraklar her türlü engellemeyi yapıyorlar