@dogukan: @lokman: bir erkeğin en mutlu olduğu an, karılarının iyi anlaştığını görmektir.
@lokman: sen nası bi insansın amına koyim bot musun lan sen yine yıkıldım gece gece senin o beyaz atletine sçam e mi
@atçıl: kardeş sence geldiğin yer mi yoksa elazığ mı allahın siktir ettiği yer ? :ddd almati'nin piçleri yıldıramaz bizleri
.....
@punch: sana mi sorduk orospu cocugu buralarin kodörü zeratuldur sen kim kopeksin burda baskalarinin yerine havliyorsun it oglu it.
https://i.imgur.com/oHLghFc.jpg
@dogukan: komünist bir ülke. devletleşme politikası vardı şirketlere el konuluyordu. peder bey burada iş kurdu.
@atçıl: ananı eyliyoruz şu an az bekle
@dogukan: dayarsan alırım
@atçıl: ananı mutlu ettim biraz önce ona mı sevindin
@lokman: yok ama versen dayarım
@lokman: P o m m m m p i ş i i i i i i m m m m m
@dogukan: bana pompişim de
@lokman: özür dilerim pempik
Ananızın amından dolayı girmiyorUm. Salak oç lar sizi ilgilendirmez. Only god can judge me.
İşler karıştı, neyse adem çok tatlı çocuk ağlata ağlata sikmek isterim
inan hiç sikimizde değil.
@dogukan: dsdassa topdüş denen arda toycan lan bu
Tablo kullan olmadı
@aciz: estağfurullah abi ne kodu