torba torba ilaçla gezen yaşlı teyzeler gibisin amk
@lokman: HER GÖRDÜĞÜ DOKTORA, "VIYYYYY DÖŞÜM AĞRİYYY, VELELELE AYAHLORUM YANİYYYY" diyen köylülerden çıktın amk. Göz doktoruyum ben göz. Siktir git lan
@dogukan: siki öldürsün diye kullanıyor zaten.
Amına koyim en son balkondan kızgın yağ dökücem orospu çoçuklarının üzerine :d
@abanazi: anan öyle demiyordu ama
Suriyeli oç
ulan burdan bakınca böyle süper kahraman gibi duruyo deyyus ama bildiğin '' VIYYYYY DÖŞÜM AĞRİYYY, VELELELE AYAHLORUM YANİYYYY '' diyen moruklardanmışsın lokko hayal kırıklığına uğradım, ben seni hep pelerininle hayal ederdim, ama senden değil süpermen gazman bile olmazmış amısına koyim tüüüh sana.
10 artı verirsen, seni iyileştiririm.
keratokonus diyorsan, korneanın bozukluğudur. Sert lens ile geçmiyorsa tevfiğe ameliyat olabilirsin.
@lokman: görmende bir problem var mı?