@Seto Kaiba2: bence bir daha düşün
Admin erzak dagit.
anasını sikeyim amerikada bir proje var. türkiyenin kendi enzimlerini üretebilmesi üzerine. 18 katılımcı olacaktı başvurumu yaptım ve yedeklerde birinci olarak reddedildim. as listeye bakayım dedim, 17.sıradaki elemanın ismi recep tayyip amk. kaldık yine cehaletin karanlığında papaz eriğini imam eriğine çeviren karton kutuyla.
lokman avcının başkanlığını yaptığı yeni spor kulübümüz. futbol branşında çin veya amerika gibi yüksek ücretlerle ünlü futbolcuları almayı hedefliyoruz, kaynağımız latif adında genç bir yazılımcı. yerli elon musk adeta, tek bir mouse hamlesiyle ofisten çay ocağına bildirim gönderip çay isteyen bir program yazdı, üstelik kaç şeker olacağını da belirtebiliyorsun. program istediğimiz kazancı elde ederse seneye şampiyonlar liginde final görmemiz hayal değil. basketbol şubemizde açılacak nerokeyi smaçör olarak düşünüyoruz onun dışında kendimize özgü spor dalları da geliştireceğiz. raketsiz yarrakla masa tenisi, beyzbol sopasız beyzbol, sopasız golf sporları gibi birçok spor dalında ilke imza atacağız.
üye olmak isteyenler iletisime geçebilir.
kulüp başkan sözcüsü
kerimcan
sadece zülfikar demirgöt bebesi alabiliyoruz mu ? dominosa falan götürürüz
Kizi dove dove sikemeyen dizini dovermis.
Bence komik