kekeler sizce hangisi

ilki sıfır ama güvenlik falan yok ikincisi villalar sitesinde bir villa sitenin kendi bahçivanı bekçisi güvenlikçisi var

? sentor 08.11.2019 17:19 0

o paraya mersin’den bunlar gibi beş tane ev alırsın keke ayrıca balıkesir’in tamamı 3 milyon etmez ticaret yok tarım yok sanayi yok ne sikime yarıyor balıkesir de insanlar o paraya ev alıyor

? kerimcan 08.11.2019 17:19 0

olum manyak mısın türkiye'nin sayılı tarım şehirlerinden bunun dışında balıkesirdeki best firması (kuzenim çalışıyor) iha ve sihalara güç kaynağı yapıyor un süt yem çimento fabrikaları dolu kay (süt firması) balıkesirde

mersinde anca limon yetiştirirsiniz

? sentor 08.11.2019 17:38 0

mersin dediğin bok yuvası adananın sömürgesi olan kürt ve arapların nüfusun yüzde 60'ını oluşturduğu yer mi

? cavci 08.11.2019 17:40 1

amk salağı limon neyin hammaddesi? şuan uzay mekiklerinin yakıtları limonla bileşenlendirilip yapılıyor. ben mars’a çıkıyoruz diyorum adam çimento un süt diyor xdd

? kerimcan 08.11.2019 17:40 0

ayrıca türkiyenin 1 numaralı koyun yetiştiriciliği balıkesirde yapılıyor istanbulda yediğiniz koyun etleri falan hep balıkesirden çıkma

? sentor 08.11.2019 17:41 0

siktir oç mersinde türkiye’nin en büyük limanı var bir kere o evinizdeki sanayide kullanılan ithal ürünler hepsi ilk önce mersin’e geliyor. biz sikimizin keyfine göre onay verip türkiye’ye dağıtıyoruz. mersin olmasa saman bile bulamaz bu ülke xdd

? kerimcan 08.11.2019 17:43 0

@cavci: cavci başlığa sen cevap ver boş bir arazide korunmasız bir villa mı site içinde bir villa mı?

? sentor 08.11.2019 17:43 0

@sentor: düşmanların çok mu? korumadan kastın ne? kurşun geçirmez camları ve kapıları var mı. olası bir nükleer saldırı ya da savaş anında gizli bir sığınak ve tünel mevcut mu? evin etrafında kaç tane haritalandırılmış mayınlar bulunuyor?

? kerimcan 08.11.2019 17:45 0

@kerimcan: yoo hırsız için diyorum bir de gece huzurlu uyumak için

? sentor 08.11.2019 17:46 0

@sentor: siktir git maloç kafaya koyan hırsız bin tane güvenliğin olsa yine girer o eve hırsızlar için en iyi çözüm yastığının altında haydar bulunduracaksın

? kerimcan 08.11.2019 17:47 0

ayrıca her hırsız evini soymak için gelmeyebilir, pembe göt deliğini sikip bekaretini çalmak da isteyebilirler onun için titanyumdan yapılma bekaret kemeri de öneriyorum güvenlik için.

? kerimcan 08.11.2019 17:49 0

@kerimcan: içiyon mu lan yine

? sentor 08.11.2019 17:50 0

ama yine de bu evler para etmez dolara çevir bekle ya da faize yatır parayı zaten odadan çıkmıyorsun ne yapacaksın bu kadar büyük evi

? kerimcan 08.11.2019 17:50 0

@sentor: dönercide içiyom xdd akşama yurtta parti varmış kafa çekiyorum
https://orgsozluk.com/i/5yyCVZN.jpg

? kerimcan 08.11.2019 17:51 0

dolar artık eskisi gibi artmaz 1tl-1.80 dolardan 10 yılda çıka çıka 6 tl ye çıktı o da krizlerle falan dolar olayı bitmiştir
reis müdahale etti daha da değişmez yine düşer hatta bence

? sentor 08.11.2019 17:52 0

gustavdan yediği dayaktan sonra yurtta içmeyi bıraktı

? zeratul 08.11.2019 17:52 4

@zeratul: :D

? sentor 08.11.2019 17:53 1

villa biraz abartı değil mi keke

? cavci 08.11.2019 21:56 0