tayland mutfağı

@lokman: anlat lan ihtiyar kaç kere gitmişsindir sen oralara

? kerimcan 02.12.2019 19:45 1

ladyboy sevgilisi için 50 kere gittim diyordu bana

? polska 02.12.2019 19:47 1

belki tayland’da çubuklarla yiyorlardır ama burda çatal kaşık veriyorlar yanında oysaki çubuk tutmayı öğrenince çok sevinmiştim, hevesim kursağında kaldı. çin lokantasında çubuk tutuyorum sadece şimdi.

? kerimcan 02.12.2019 19:55 0

keke ladyboy keranesine gider miydin tayland da olsan?

? polska 02.12.2019 19:58 0

bilerek gitmezdim ama çok kaliteli ayırt edemiyorsun diyorlar, kestirmiş birisi olursa farketmeden sikebilirdim heralde.

? kerimcan 02.12.2019 19:59 0

@kerimcan: gittim keke cogzel yemekleri

? lokman 02.12.2019 19:59 0

mersine açabiliriz bundan ibne yörükler ladyboy kılığında servis yapar

? polska 02.12.2019 20:04 1

keke mersin’de tantuninin kebabın hası varken kimseye satamazsın bu fiyatlara tayland yemeğini

? kerimcan 02.12.2019 20:05 0

@lokman: amk anlatsana biraz güzel de neyi güzel en çok nesi güzel. ben soruyorum bunlar ne diye bilmediğim otların birşeylerin adını sayıyorlar rusça, ingilizce zaten bilmiyorlar sadece köpek değil dimi diye soruyorum bir şey sipariş ederken.

? kerimcan 02.12.2019 20:07 0

@kerimcan: instagramda görüyorum tantuni her gün çok az et koyuyorlar instagramda reklam yapıyor diye fazla koy bari yok kim bilir gerçekte ne kadar koyuyorlardır o yüzden tantuni deme bana 50 gram et için kocaman lavaş yemem ben

? polska 02.12.2019 20:07 0

@polska: keke mersin’de kimse 50 gram et koymaz dolu dolu olur her zaman. az koyan yerde kimse yemez zaten. içindeki etin yarısı tantuninin altındaki tabağa dökülür çatalla yersin kalanını.

? kerimcan 02.12.2019 20:08 1

@kerimcan: location yazıyor çoğu mersin aq gerçi ben antepteyken de meşhur yerler değil böyle kimseyi siklemeyen kredi kartı bile geçmeyen yerler daha güzeldi aynısı mersin için de geçerli olabilir mersine gidemedim bu yaz ama kesin gidecem 2020 hedefim mersin

? polska 02.12.2019 20:10 0

@polska: keke mersin’in ünlü tantunicileri memoş, göksel, yaprak tantuni. bunlara 50 lira bayılsan yine doymazsın. gel bizim mahalledeki tantuniciye onlardan daha güzel bol etli doyurucu tantuni yaparlar tanesine 10 lira öder çıkarsın.

? kerimcan 02.12.2019 20:13 0

@kerimcan: keke, deniz urunleri çok ucuz, ocak ayinda phuketteydik, otel chalong beach taraffindaydi, otelin hemen yanında chalong buffet restaurant vardı. Konsept şu, giriste 5usd veriyorsun adam başı çocuklar beleş, içerde sicana kadar ye, herşey fresh bizim içinde tezgahlarda, balik, karides, istakoz, ahtapot ne ararsan, balik sevmiyor musun öteki tarafta etler, tavuk, dana, domuz, hemen yanlarinda meyve büfesi onunda yaninda dondurma bufesi, ye ne kadar yiyebilirsen tek şart ölme orada.ddd tek içecek extra para zaten çok ucuz. masaya aldıklarını pisirmen icin sicak pot ve mangal getiriyorlar, fotolar aşağıdaki gibi, daha fazla vardı ama fotoğrafların çoğu kırılan telefonda kaldi.

https://orgsozluk.com/i/q8WENQu.jpg
https://orgsozluk.com/i/FXP6kg5.jpg
https://orgsozluk.com/i/qPxYJb0.jpg
https://orgsozluk.com/i/ueERsOW.jpg
https://orgsozluk.com/i/5AfBCTC.jpg

? lokman 02.12.2019 20:46 - 02.12.2019 20:47 1

@kerimcan: beğendin mi keke

? lokman 02.12.2019 21:03 0

İhtiyar... Sen nnnne anlatıyorsun yaağ

? tavdi 02.12.2019 21:04 0

@lokman: keke çok hoşuma gitmedi kendin pişir kendin ye bu konsept amk tayland mutfağı sayılmazki. etleri dolaptan alıp mangalın üstüne gömmüşsün sen. ben daha yöresel şeylerden bahsediyorum.

? kerimcan 02.12.2019 21:05 0

@tavdi: senin amını götüne birleştiririm hadsiz oropsu, burada atlas dergisinde, neysinil ceyografi kanalinda göremeyeceğin şeyler paylaşıyorum, sikerim senin okulunu yurdunu

? lokman 02.12.2019 21:06 - 02.12.2019 21:08 4

@kerimcan: keke balıkların çoğu yöresel okyanus balığı, diğer yemekler çok soslu ve baharatlı bize göre değil

? lokman 02.12.2019 21:08 1

@lokman: keke balığın tadı her yerde benzer amk somonda yesem çuprada yesem ahtapotta yesem lezzetleri kesişiyor bir yerde. ben bu garip garip otlarla yaptıkları, enteresan turşu benzeri ekşimiş şeylerini enteresan çorbalarını falan soruyorum sana. oralara kadar gidip yemedin mi bunlardan.

? kerimcan 02.12.2019 21:09 0