#484555: yani şimdi amınakoyim

yaw sikeyim böyle işi. Tam bi toparlıyorum, ooh ortamlar falan eğlen coşcoş kopkop. Karılar kızlar heheeeey gibiler bilmem neler. Sonra bi daral geliyor amınakoyim. Sikerim ne yapıyorum ben diyorum. İşten istifa ediyorum. 3 kuruşsuz kalıyorum. Şuna bak gecenin şu saati balık kraker yiyorum acımdan amk. Ha sikseler gidip 3 kuruş biriktirmezdim şu günler için ama yeter amınakoyim 15 senedir sik kadar hayatımı çok kıymetliymiş gibi bi kendimce zirveye taşıyıp bi yerin dibine sokmaktan bıktım lan. Anasını sikerim böyle depresif varoluş modelinin. Yeter amk. 30 yaşımızda bünye kalmadı. Yok derdi ne insanın abi? Mutluluk mutsuzluk siksikinde değil artık. Haroyin kokoyin de değil bu gibi şeyler. Sevmiyorum lan insan olmayı. Amına korum insan olmanın. Peygamber böceği falan olsaydım keşke. Böcek-i şerif derlerdi bana.

? vurmayın 23.02.2016 02:34 7