bakın evde ne buldum

https://i.filmot.org/fwWpDjz.jpg

babamın av tüfeği annem kırıp attığını söylemişti babamla bana meğer dolabın arkasına fırlatmış
bugün kalorifer borularını peteklerini değiştirmek için ustalar gelince büyük dolabı çektiler arkasından bu ve 1 poşet dolusu kurşun çıktı :D
ama silah yaklaşık 25 yıldır falan hiç kullanılmamış kurşunlar da öyle 25 yıllık var çalışır mı bilmem :D

? sentor 22.10.2019 19:58 - 03.11.2019 10:11 0

ayağa bak pembiş pembiş. yavru kedi patisi gibi <3

? atçıl 22.10.2019 20:02 2

@tavdi: seni dirilttiğime pişman etme beni

? atçıl 22.10.2019 20:02 0

@tavdi: yok ben baştan diyim

? atçıl 22.10.2019 20:05 0

çalışır mı bu kekeler fişeklerden birini namluya koysam tetiği çeksem olur mu?

? sentor 22.10.2019 20:07 0

nasıl denicem zaten apartman içinde bir de cidden patlarsa falan bütün apartman ayağa kalkar bir de nereye doğru nişan alcam yani

? sentor 22.10.2019 20:08 0

@sentor: silah öylece durdu diye bozulmaz. fişeklerin resmini yollasana keke

? atçıl 22.10.2019 20:08 0

@atçıl: keke fotoğrafı gündüz bulunduğu gibi çektim farkettiysen resimde güneş var annem yine silahı ve fişek dolu torbayı sakladı istesem arayıp bulurum ama akşam akşam uğraşmıcam yalnız fişek dolu torbanın dibinde demir demir bilyeler vardı sanırım bazısı açılmış bilyeleri dökülmüş

? sentor 22.10.2019 20:12 0

annen ölünce kafana sıkma keke tüfekle sen yine kendini as sonra pis oluyor
https://i.filmot.org/ulUL9n4.jpg

? cavci 22.10.2019 20:15 0

zaten ne biçim tüfek almış adam içine her seferde bir fişek sığıyor insan filmdeki gibi pompalı tüfek alır

? sentor 22.10.2019 20:17 0

bir de namlusu aşırı uzun taşırken farkettim

? sentor 22.10.2019 20:17 0

Bu parkeleri görünce hemen aklıma sentorun sikini çektiği foto geliyor. Onda da arka planda bu parkeler vardı. Şu an o capsi bulamam ama gördüğüm siki bir daha unutmam. Sikini mozaiklemişti, cine5in şifresini çözer gibi çözmüştüm o mozaikleri.

? hadigeyler 22.10.2019 20:18 0

@hadigeyler: ben bulurum istersen

? cavci 22.10.2019 20:18 0

@cavci: tavdi görmesin ama.

? hadigeyler 22.10.2019 20:19 0

Amk atmış bile

? hadigeyler 22.10.2019 20:20 0