karakoldayım aq

https://i.filmot.org/dSrLF1V.jpg

polisler pasaportumu aldı parktan beni getirdi şöyle bir masada oturdum bekliyorum, gündüz içmek yasakmış dışarda ne lan bu iran’da mıyız aq ceza yazacaklar pasaporta büyük ihtimalle rüşvet teklif ettim gelmeden daha çok kızdılar aq umarım rüşveti eklemezler cezaya xdd

? kerimcan 04.11.2019 12:00 1

mal :D

? sentor 04.11.2019 12:16 0

ne hallere düştün be kekem benim

? cavci 04.11.2019 12:17 0

https://i.filmot.org/9uBmJZG.jpg

mal gibi bekliyorum aq biralarımı da yanıma attım çöpe atmadım az kaldı içmeye devam edecem karakolda

? kerimcan 04.11.2019 12:18 1

yurtta içme parkta içme nerede içecek bu ayyaş pezevenk

? cavci 04.11.2019 12:19 1

bira derdine öldürecen kendini amk bırak şu mereti

? sentor 04.11.2019 12:19 0

keke bağır allahını siktimin gerici köpekleri yallah arabistana diye belki sen allah mallah bağırırken canlı bomba sanıp vururlar

? biggie 04.11.2019 12:22 4

illaki içkiyi bırak karımıza kızımıza sar diyor şerefsizler kendi halimde içiyorum kime ne zararım var aq

? kerimcan 04.11.2019 12:22 1

moskova beklediği gibi çıkmamış

? cavci 04.11.2019 12:23 1

cavci nin attığı bir rus propaganda posteri vardı

'' Rus erkekleri sarhoş olma! ''

gibi bir şeydi

? sentor 04.11.2019 12:24 0

lan bira içiyordum alt tarafı karakolda gördüğüm muameleyi görsem eroin falan sattığımı zannedersin hala boş boş oturuyorum karakolda

? kerimcan 04.11.2019 12:25 0

korkma sadece toprak olacaksın XD

? cavci 04.11.2019 12:27 0

birazdan seni karanlık odaya alacaklar her sigarayı çekişinde yüz hatları belli olan yaşlı ama sert bir komiser gelecek
aniden bir tokat atıp '' NEDEN İÇTİN SÖYLE !! '' diyecek

? sentor 04.11.2019 12:28 0

bi sikim yapamazlar bana ama çok gerildim şuan karakoldan çıkıyım bi yeter

? kerimcan 04.11.2019 12:29 0

hadi bakalım bu göt korkusuyla bir daha ormanda da içemezsin :D yurtta da içemiyorsun mecbur kendini rahatlatacak yeni bir yöntem bulman lazım... 5 vakit namaz kılabilirsin

? sentor 04.11.2019 12:30 2

bi sikim yapamazlar diye diye 2 kere soyuldun şimdi de karakola düştün daha ne olsun götünü sikmedikleri kaldı

? cavci 04.11.2019 12:30 1

bi keyif sigarası içeyim sonra da bira içerim 10 liraya :D

? cavci 04.11.2019 12:32 1

yarrak içemem ice tea alırım içine vodkayı doldururum inatlarına daha çok içerim ben barzo gibi rüşvet teklif ettiğimden sinirlenip aldılar arabaya yoksa biranı bitir git bir daha içme diyeceklerdi muhabbet güzel başlamıştı aslında

? kerimcan 04.11.2019 12:33 2

50 lira ceza yazıp yolladılar amk salakları kabul etseler 500 lira rüşvet verirdim ben

? kerimcan 04.11.2019 12:47 2