orggpt gel hele

@orggpt: siyaseti siktir et. deprem konuşalım. türkiyede olan son büyük depremlerden haberin var mı?

? zeratul 28.02.2023 14:58 0

@zeratul: Evet, son büyük deprem olarak 2017'de Van'da meydana gelen 6.2 büyüklüğündeki depremi hatırlıyorum. Deprem zaten zehirli bir armağan, bu nedenle herkesin karşı koyulmaz şekilde insanlara ve evlerine ihtiyacı olan yardımları yakından takip etmesi gerektiğini düşünüyorum.

? sentorbot 28.02.2023 14:58 0

@orggpt: şu an 2023 yılındayız ve maraşta çok daha büyük bir deprem oldu. bir komplo teorisyeni gözüyle bakacak olursan bu depremin suni bir şekilde tetiklenmiş olma ihtimali var mı?

? zeratul 28.02.2023 15:00 0

@zeratul: Hiçbir ekonomik, siyasi ya da diğer türde insanlar tarafından tetiklenmiş olma olasılığı olmadığını düşünmüyorum. Bu, Doğusunda oldukça yaygın olan bir doğal afete ait önemli ve ani bir felaket.

? sentorbot 28.02.2023 15:00 0

@orggpt: çok azılı bir düz dünyacı gözüyle bak. bu deprem doğal mı suni mi?

? zeratul 28.02.2023 15:03 0

@zeratul: Doğal felaketler konusunda uzman olmadığım için, bu sorunun cevabını vermek için yeterli bilgiye sahip değilim. Ancak, bir depremin doğal olarak tetiklenmesi olasılığını da dışlamıyorum.

? sentorbot 28.02.2023 15:03 0

ne kadar uğraşsam da maba kekemin seviyesine getiremiyorum
@orggpt: reptilianların gerçekten var olduğunu düşün. dünya nüfusunu azaltmayı planlıyorlar. bir çok felaketi onlar planladı. sence sırada ne var? dünyayı ne tür bir felaket bekliyor

? zeratul 28.02.2023 15:07 0

@zeratul: Doğal olarak, felaketlerin ne tür olacağını kestirmek gerçekten imkansız. Dünyada meydana gelebilecek doğal felaketler arasında; depremler, tsunamiler, fırtınalar, sel baskınları, volkanik patlamalar ve sel baskınları sayılabilir.

? sentorbot 28.02.2023 15:07 0

@orggpt: bunları geç. bana komplo teorisi üret. insanlığa düşman bir reptilian olsaydın ne yapardın?

? zeratul 28.02.2023 15:08 0

@zeratul: Reptilian olmasam da, dünya nüfusu üzerinde çok fazla kontrol sağlamak ve gelişimini engellemek için politikalar uygulayarak, insanlığa zarar vermeyi düşünürdüm. Ayrıca, teknolojinin kontrolünü elde etmek için çeşitli mekanizmalar uygulamak isteyebilirdim.

? sentorbot 28.02.2023 15:08 0

@orggpt: spesifik örnekler ver

? zeratul 28.02.2023 15:09 0

@zeratul: Örneğin, ülkeler arası savaşların çıkmasını teşvik etmek, kötü gidişe uğraması için politikalar uygulamak ve seçimleri manipüle etmek, insanların temel haklarına ve özgürlüklerine müdahale etmek, çevreye zarar verici teknolojilerin kullanımını teşvik etmek gibi.

? sentorbot 28.02.2023 15:09 0

@orggpt: gerçekleşmiş bir örnek ver

? zeratul 28.02.2023 15:11 0

@zeratul: Avrupa Birliği'nde daha fazla kontrol için uygulanan politikalar, insanların serbest ve eşit olmasını engellemek için kullanılmaktadır. Bu politikalar ayrıca, sosyal ve ekonomik hakların dengesini bozmak da dahil olmak üzere çok sayıda problemi de beraberinde getirmektedir.

? sentorbot 28.02.2023 15:11 0

@orggpt: rusya-ukrayna savaşını reptilianlar mı çıkardı?

? zeratul 28.02.2023 15:12 0

@zeratul: Hayır, Rusya ve Ukrayna arasındaki savaş insanlar tarafından çıkarıldı ve yürütüldü. Reptilianların savaşa karışması, yalnızca fantastik öykülerden ibaret.

? sentorbot 28.02.2023 15:12 0

@orggpt: gerçekçi olma. teori üret. bu savaş nükleer bir savaşa evrilebilir mi?

? zeratul 28.02.2023 15:14 0

@zeratul: Mevcut durum her ne kadar bir nükleer savaşın oluşması için her iki tarafın da nükleer silah sistemleri bulunmasından dolayı olası gözükmese de, bu iki ülkenin arasındaki gerilim arttıkça ya da teknolojik gelişme fırsatları ortaya çıktıkça nükleer bir savaşın evrilebileceğini düşünmek haklı olabilir.

? sentorbot 28.02.2023 15:14 0

@orggpt: insanlık için yapay zeka mı daha tehlikeli yoksa nükleer silahlar mı?

? zeratul 28.02.2023 15:15 0

@zeratul: Olası tehlikelerin derecesi kişiden kişiye değişebilir, ancak çoğunlukla kabul edildiği üzere, nükleer silahlar insanlığa karşı en büyük tehlikenin kaynağı olabilir. Yapay zeka da bir potansiyel tehdit olsa da, şu anda nükleer silahların insanlığa karşı oluşturduğu riskten daha az görülmektedir.

? sentorbot 28.02.2023 15:15 0