suçlulukla suçlanma arasındaki ince çizgi

suçlanma hissi ölümcül olan. suçluluk hissetmek yaşamsal.

çok karışır, karıştırırız. görünmez tehditler yaratırız.

? ğüğ 06.06.2012 17:06 - 06.06.2012 17:07 0

okuyanı siksinler

? orgbot 06.06.2012 17:06 0

yazdıklarımı alıntıladıysan bendeki "ohooo bu beni ruh hastası gibi takip ediyor" düşüncesinden mütevellit zaten kazandığımı düşün.

ara ara düşün yani.

? ğüğ 06.06.2012 17:06 - 06.06.2012 17:12 0

hayır, ikisi de değil. en son letgonun gidiş açıklamalrını da göz önüne alınca, durumlara karşı yapılan tespitler ve izlenecek yol anlamında biraz. bütüncül bir sağlıklı tanımı değil tabi, ama sağlıklıya yakın.

? ğüğ 06.06.2012 17:13 0

ne anlatıyosun acaba anasını siktiğimin malı

? kenan seranoglu 06.06.2012 17:14 2

gebertelim hemen ezik orospu çocuğunu

? polska 06.06.2012 17:15 0

@kenan seranoglu: facebook, twitter, sözlük için de geçerli olabilecek : "uçucu ve geçici olandaki önsel ve zorunlu olanı görme sorumluluğu"nun da bir parçası olarak seçici geçirgen yapıdaki paylaşımların önemine dair adorno'nun, hegel'e ait tinin fenomolojisi'nden yaptığı müthiş alıntı :

" tinin yaşamı, ancak kendini mutlak parçalanmışlıkta keşfettiğinde kendi hakikatine erişir. tin, bir şeyin boş, geçersiz ya da sahte olduğunu söyleyip başka bir şeye geçen, bir pozitif olarak negatiften yüz çeviren bir güç değildir. tin ancak negatifin yüzüne dimdik baktığında, yuvasını orada kurduğunda bir güç haline gelir."

yuvanı terk etme :/

? ğüğ 06.06.2012 17:16 0

@dayatilan sisteme dayarim:
sen bu yüzden burdasın triş. ben sınır ihlal etmek için burda değilim. ama sen vakvakta ve orgda ve bilmemnede de bu açlığını sdoyurabilirsin. iki üç kişinin yazdığı ( hem de tanıdığın okuduğun bildiğin insanların) bi sözlükçlüğe gelip öfke kusmak zorunda değilsin. gerçi istediğini yap bana ne .ama benim tepkime de şaşırmayacaksin.

birilerine mütemadiyen saldirip duruyorsun sora da dur kardeşim noluyo diyene- sikindirik örneğindeki gibi- "ya benim tarzım bu kişisel alma" diyosun. ve ben bu oyunları yemiyorum. senin tarzın birilerini dönemsel olarak kıskanmak ve onu acıtmak. onun üzerinden- sanal üzerinden- bir insan prototipi yaratıp birilerini bazı sınıflara sokup toplumsal analizler yaparak öfkeni kendinden kaçırmak. ama hakkın var. burda da hakkın var evet.

bana da sizden kaçacak delik kalmadı malesef. garka

? ğüğ 06.06.2012 17:20 0

keşke emeklerin boşa gitmese. acıyorum sana onca azmine rağmen kimse okumuyor yazdıklarını

? fuko 06.06.2012 17:22 0

@fuko: neden anlamıyorum yine ben suçlu oldum amk. sikindirik rastgele, daha önceki başlıkta, geyik amaçlı sataştı diye ben de ona sataştım. sonra beni itin götüne soktu afedersin. ama nedense kıskanıp, sonra sosyal sınıflar yaratıp sonra onlar üzerinden kin kusan ben oluyorum. zaten tüm bunları o kıskanç sözcüğü yüzünden yazıyorum. neyi kıskanıyorum lan allah aşkına. ahhah evet buldum tabii. bunu da sana ben söyledim. sonra sen de benim söylediğim bu şeyden dolayı benim ait olduğum bu kıskançlık sınıfını belirledin. evet başkası olamaz. çünkü triş kendi tespitini kendi yaptı.

tamam ağa şeyde haklısın, yazılanlar saçma derecede rahatsız edici olabiliyor. bundan ben muzdaribim açıkçası. hatta bazen kendimi tutamıyorum. ama daha önce, bilinçli bir şekilde, sözlükte olmayan şeyler üzerinden başkasını vurduğumu hiç hatırlamıyorum. ama nedense bir çok kişi, temas kurduklarım, sözlükte olmayan üzerinden vurmaya kalkıyor. ya da başka sözlüktekini getiriyor buraya. bu da adaletsiz amk. belki ben de buraya kaçmaya ya da kapanmaya geliyorum. ama ben bu adaletsizlikle hep karşılaştım açıkçası. vahşi insanın en büyük kozu bu zaten. bunu yapar sonra da ehhhehhehe diye güler.

burada yazılanlara istediğim gibi reaksiyon vermeyeceksem, gider bir iki bloga musallat olurum. kız bloglarına falan. "harikulade bir yazı, yaşanmışlıklarınızı bu derece rafine bir farkındalıkla yazıya dökebilmeniz gerçekten müthiş. bunu bi kahve eşliğinde tartışmak isterim yavrum, amını yerim."
yazar, işime bakarım. gerçi artık twitter var değil mi. neyse amk olayı tartışma boyutundan fazla uzaklaştırdım. az önce başka bi başlıkta asperger falan yazdığını gördüm, tam bilmiyorum, yazdıklarınızı da sindirerek okumaya hiç niyetim yok ama şunu bil asperger öyle özenle yaklaşılması gereken bir konu değil. hatta yabancı inci.org tarzı siteleri incelersen bunun ne derece bir geyik konusu olduğunu anlarsın. umarım kimseyi incitmemişimdir. bazen yapıyorum ama aslında çok beyefendi bi insanım. valla lan.

? ğüğ 06.06.2012 17:24 0

keşke okumak isteseydim. yazık oldu onca yazdıklarına

? fuko 06.06.2012 17:43 0

@fuko: triş, bu tartışmadaki en normal insanın sen olduğuna dair iddiaya girebilirim. iyi bir bahis olur benim için.
(solayrum,6.6.2012 13:54 )

normallikle övülmek de fena be abi
(kaysberg,6.6.2012 14:06 )

ahahaha, "kendi" anormalliğinle övünmek?
(solayrum,6.6.2012 14:08 )

normallik nasıl ki genel toplumsal buhranın hastalıklı bir yansımasıysa, anormallik de bunun bir başka tezahürü, ikisi de övünülecek şeyler değil bence
(kaysberg,6.6.2012 14:10 )

gerçi orda kastettiğim "sistemin robotu normal insan" kavramı değildi ya, neyse. dikkat etmeyince öyle algılanıyor.
(solayrum,6.6.2012 14:12 )

sağlıklı anlamında mı kullandın. ya da olması gereken, durulması gereken nokta anlamında. yoksa sen de egolarına mı yenik düştün. çekinme rahat ol, hepimize oluyor
(kaysberg,6.6.2012 14:19 )

hayır, ikisi de değil. en son letgonun gidiş açıklamalrını da göz önüne alınca, durumlara karşı yapılan tespitler ve izlenecek yol anlamında biraz. bütüncül bir sağlıklı tanımı değil tabi, ama sağlıklıya yakın.
(solayrum,6.6.2012 14:26 )

buradaki çatışmalar birbirini ileriye götürmeye yönelik olmuyor genelde, üste çıkayım puan alayım mantığında yapılıyor, o yüzden ben de hoşlanmıyorum sürekli olarak bunun göze sokulmasından. burası felsefe kulübü değil bunun farkındayız elbette ama burdan bir şey çıkmaz diyorsan, aslında kendinden bir şey çıkmayacağını da dolaylı olarak olumlamış oluyosun. yoksa bu toplumdan da bir şey çıkmaz ama mücadeleyi veriyoruz işte. yine de örneğin bana koymaz asperger tartışmaları falan, sadece kendini ispat edebileceğin binlerce alan varken sürekli bizim buradaki - ama değerli ama değersiz - paylaşım çabalarımıza veya üslubumuza saldırma yolu seçiliyorsa, bize de tabi ki analiz hakkı doğacaktır. alınmak yok
(kaysberg,6.6.2012 14:35 )

adım geçmemiş eksi.
(abaza cocuk cedric,6.6.2012 14:36 )

asperger tartışmalar arkadaşlar burayı atlamayın yani:ddd böyle kelimeler kullanınca bi bok söyledim sanan binlerce insan var....
(karl marx,6.6.2012 14:38 )

ben kimsenin bu sözlüğü ya da genel anlamıyla sanalı kullanma şekline, çabasına laf etmem. ama değersiz gördüğüm bi gerçek, o yüzden kendime yapılan eleştiriye ciddiye alıp cevap vermem. mücade diyorsan, mücadele dışarda aga. çıkarsın yaparsın. ha bu kadar geyik arasından bişeyler alırsın almazsın. bu bir karar olamaz zaten. insanın doğasında var. ister istemez alır. konuşmayı bile gereksiz buluyorum bu konuda.
(solayrum,6.6.2012 14:39 )

neyin mücadelesini verebilir lan bu aptal? 2 tane kediye bakamaz olm bunlar kime ne söylüyon sen soli? bitik adamlar bunlar boşver ne kasıyon amk
(karl marx,6.6.2012 14:42 )

beyler mücadale derken bi eylem planı içerisinde miyiz?
hazırlıyorum molotovları
(abaza cocuk cedric,6.6.2012 14:43 )

püriten olabilirsin, ki aslında o zaman da burada vakit geçirerek bile kendinle çelişkiye düşmüş oluyorsun. madem yalnızca vakit geçirmek için bile olsa buraya geliyorsun, öyleyse neden daha üretken olmayasın. mücadele her yerdedir. sokaklar okullara, evlere, internte, fabrikalara bağlanır. neyse bildiğin şeyler zaten, uzatmayım. benim bahsettiğim saldırma çabası, burayı değersiz görüyosan bizi de değersiz görüyosundur zaten, bu yanlış bi tutum bence
(kaysberg,6.6.2012 14:45 )

püriten soli bizde değersiz olabiliriz ama mesela aslında bu entry de retorik de deseydim kesin karı düşerdi...ekşi den bakıp bakıp yazıyorum soli kanka,böyle tek kitap entellerinin kulandığı kelimeler diye aratıyorum bunlar çıkıyo kusura bakma..anlamlarını öğrenince belki kullanmam ama olsun şimdilik bi bok söylemişim gibi durduğundan pürüten di asperger di falan diyorum ki ezikliğim anlaşılmasın...
(karl marx,6.6.2012 14:48 )

dedim ya, saldırmıyorum da. önemsiz buluyorum. ama bazen burdakilerin ettiği laflar beni de çığrımdan çıkarmıştır. dedim ya, bu bir karar olamaz. insan anlık ciddiye alıyor, etkileniyor ve o etkiyle kendi de bazı üretimlerde bulunuyor.

ha burda olma çelişkisi diyorsan ben onu ara ara hep yaşıyorum. taa inciden beridir. hatta kısa süreli ayrılıklarım bile oldu bu sebeple. ama burdayım evet. bazen bir sorun olarak bile görüyorum. bunları konuşmak da gereksizleşti artık. bazen düşünmemek iyidir. rahatlatır.
(solayrum,6.6.2012 14:52 )

? ğüğ 06.06.2012 18:01 0

@ğüğ: kardes beni babam ilkokulun 7. sinifindayken okuldan almisti sebebini gercekten bu iletiden sonra anladim

? kokocu semdin 07.06.2012 04:23 0

@sikik sokuk semdin sakik: gark sözlük adlı ezik ortamda yazılanlardan alıntılar yapıyorum amk. bu kadar mı maslınız lan? ayrıca o ilk ileti letgo'ya ait. :DDD ezik kahpe.

? ğüğ 07.06.2012 04:37 0

sikini saLlasan sozluge carpiyo amk

? kokocu semdin 07.06.2012 04:40 0