Gururlar 8 Mart 2017

işçilerden birine eski montumu verdim

yazıktır, gariban, yoksul bi arkadaştı. utana sıkıla istemişti. sonra ofise geldi, çalışırken toz olmuş mont biraz, "montu mango'dan mı aldın kardeş?" dediğimde yüzünün aldığı hali görmeliydiniz :D.dd kırpkırmızı oldu yoksul orospu evladı. yanlış hatırlamıyorsam böyle bir hadisi sherif vardı, iyilik yap sık sık yüzüne vur, hatırlat, aşağıla ki yerini bilsin.

? 17 08.03.2017 23:17 11

kadinlar gunune ozel 28cm

sıcsam icindeki bok oranı bile senden daha kadın gelir anlayamamıs.....

şu söze bak sanki resulullah veda hutbesinin final cümlesini söylüyor. tüğlerim diken diken oldu şerefsizim.

? hadigeyler 08.03.2017 11:45 8

Doğukan bak hele kanka

(bkz: bir arkadaşım ekolü)

amk kerhane var desek otobüse atlayıp gelecek sitttimin dağ ayısı :D

? dogukan 08.03.2017 01:41 7

Kopegimin ismini gagfa koydum

uc kurus para için coton reklamlarında yırtık kotlarla oynayan teoman denilen hırt herifin karizma olarak adlandirildigi bi ülkede senin gibi sik kafali bi herifin böyle sikik basliklar acmasina bence kimse laf edemez. laf edicek olan varsa bana yollada anasini avradini evire cevire sikeyim kardes

? lethe 08.03.2017 22:53 5

orgbot tipini sikeyim senin mal oç

Bir de bana sizofren dersiniz. Bu sozluktekileri anlamiyorum...

? Gagfa Ne Amina Koyim 08.03.2017 09:12 5

dünyanın düz olduğu gerçeği

@aciz: peki bunu açıkla dünya yuvarlaksa niye top gibi yuvarlanıp güneşe çarpmıyor?

? leblebi 08.03.2017 19:43 4

Doğukan bak hele kanka

@Gestapo: annene sor bilir

? aciz 08.03.2017 01:32 4

Kopegimin ismini gagfa koydum

Nesini begenmedin, tilki gibi baslik.

? 17 08.03.2017 22:58 3

Dilek dogan

ne yapsam içim soğumuyor. ne yazsam kurtuluş olmuyor.
annesinin onu yıkadıktan sonra yaptıklarını okuyorum;

üşümesin diye kuruttum saçlarını
ördüm sonra
çok severdi saçlarını
toprak sırtını acıtmasın diye battaniye koydum.

rüyamda gördüm sonra onu. "burada her şey var anne. çiçekler var, meyveler, sebzeler var" dedi, sonra gitti. kızımı gördüm ya, bugün daha iyiyim”

soğumaz bu iç. her gün dilek doğan'ı kaybederek başlarım güne. her gün.

? napalm amk 08.03.2017 21:52 3

Cezaevinden mektup varrr

@hadigeyler: 3 ay knk

? dogukan 08.03.2017 19:07 3

kadinlar gunune ozel 28cm

kampanyamiz polonya saati ile 00:00'da sona erecektir

? lokman 08.03.2017 11:31 3

Gagfa bana ver

tek parti döneminde gagfadan am alabilmek için 5 ay sıra beklememiz gerekiyordu yeni türkiye'de gagfa'dan amı hemen alabiliyoruz teşekkürler uzun adam

? dogukan 08.03.2017 00:49 - 08.03.2017 00:49 3

işçilerden birine eski montumu verdim

mal gerizekali mangoda duvarlari silen temizlikci olarak calisiyor diye sirket buna defolu mont vermis ustundeki eskimis olanida isci arkadasina vermis akli sira zenginmis gibi saka yapiyor bide. istersen seni hilfiger da tavanlari silen temizlikci olarak ise sokturabilirim kardes hem hilfiger montun olur hava atarsin mango montunu verdigin arkadasina :dd

? lethe 08.03.2017 23:29 2

dogukan ve hadigeyler sevisirken karsilarina gecip 31 cekmek

olmeden once yapilmasi gereken muthis deneyim

? lokman 08.03.2017 16:58 2

admin olmak icin neler yapmak gerekiyor

@bickle: anani

? lokman 08.03.2017 16:38 2

Doğukan bak hele kanka

adam günden güne mednileşiyor beyler, evrime canlı tanık oluyoruz; önce pizzayı keşfetti üstelik eleştirdi, şimdi viski deniyor ve sırada bakirliğini bozacak, cinselliği çözmeye çalışacak... muhtemelen 40 yaşında pörsümüş genel ev karısını siktikten sorna "cinsellik beklediğim gibi çıkmadı" diye eleştirecek dfgddfgd ahaha ananı sikeyim ya :Ddd

? 17 08.03.2017 10:26 2

aaaaaaaaaaaaaşşşşşşşşşşşşşşşşşşşkkkkkkkkkkkkkkıııııııııııııııııııımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

@hadigeyler: senin peygamberini gotunden sikeyim oropsu evladi, ya simdi isin yoksa cikis butonuna bas, sonra giris butonuna bas, feyk nicikini yaz, sifreyi hatirlamaya calis, hatirlarsan giris yap, bak username var mi yok mu, emin olduktan cikis yap sonra gercek nickinle giris yap, sabah sabah bana bunu yasatmaya ne hakkin var lan it oglu it

? lokman 08.03.2017 10:23 2

Doğukan bak hele kanka

nasıl insanlarsınız lan siz ahahah

? biggie 08.03.2017 01:36 2