Gururlar 11 Mart 2017

herkes nerde

seviyeyi biraz daha düşürün de lokman da katılsın muhabbete

? zeratul 11.03.2017 00:24 14

Gagfa bana ver

@lokman: tesuf ederim yavsaklasma sikismek istemiyorum seninle

? Gagfa Ne Amina Koyim 11.03.2017 09:07 6

herkes nerde

Sana kepce lakabi disinda lakap takan sinifin amina koyim kardes

? lethe 11.03.2017 00:25 5

uzağı göremiyorsan miyop, yakını göremiyorsan hipermetrop.

bu bilgi kenar dursun. sık sık lazım oluyor.

? enlerin adami tevfik bey 11.03.2017 20:15 2

loqman

iki dk bile sürmedi lan

? loqman 11.03.2017 17:25 2

hadigeyler

@lethe: hayırdır abisi sen neden böyle atar gider yapmışsın yeni gördüm şimdi. Ananı avradını sikerim çocuk senin. Azıcık delikanlıysan özelden adresini telefonunu yazarsın.

? hadigeyler 11.03.2017 15:05 2

herkes nerde

@lethe: yalan söyleme oç karım su an banyoda sakal tıraşı oluyor

? lokman 11.03.2017 00:53 2

herkes nerde

seviyenin anasını sikmişsiniz. artık bilkan bile yazabilir

? zeratul 11.03.2017 00:40 2

herkes nerde

@lethe: vereyim benim 25ligi.boyuna dola sıcak tutar

? lokman 11.03.2017 00:31 2

uzağı göremiyorsan miyop, yakını göremiyorsan hipermetrop.

ananın amını göremiyorsak da kör oluyoruz

? masal 11.03.2017 20:26 - 11.03.2017 20:27 1

hollanda şaşırma sabrımızı taşırma

@kerimcan: bak polonya hükümeti böyle bir karar alabilir mi? Hayır. Neden? Çünkü benden ötürü benden ve 25cmin kahredici kudretinden korkuyorlar

? lokman 11.03.2017 20:12 1

hollanda şaşırma sabrımızı taşırma

orospu çocukları güçleri tc ye yetiyor. götleri yiyorsa mersine atar yaparlar. burhanettin başkan analarını siker analarını.

? kerimcan 11.03.2017 19:58 1

hollanda şaşırma sabrımızı taşırma

nasıl korkuyorlarsa artık ne yapacaklarını şaşırdılar ama az kaldı analarını sikeceğiz,

? lokman 11.03.2017 19:43 1

Cia in eczacibasinin helikopterini dusurmesi

götü yiyen benim helikopterimi düşürür. ne mal adamlar lan bunlar helikopteri karadan sürseler düşmezlerdi.

? kerimcan 11.03.2017 18:27 1

lokman

35 sene once anasina saka yapmistim

? lethe 11.03.2017 18:10 1

loqman

@dabanca: beni yarattığın için thx

? loqman 11.03.2017 17:25 - 11.03.2017 17:26 1

Gagfa bana ver

@lee loo: aşıksın dimi lan bana salak orospu çocuğu yarrağıma suni tenefüs yapmak için aşmadığın deniz kalmadı ama inadım inat sikmeyeceğim seni

? kerimcan 11.03.2017 16:28 1

azer

bu sefer gerçekten ölmüş mekanı cennet olsun

? cavci 11.03.2017 13:33 1

herkes nerde

Bu arada herkes ananin inda

? lee loo 11.03.2017 01:50 1