Gururlar 29 Mart 2017

attaboy vs lokman

attaboy selanik çocuğu lokman ise orospu çocuğudur

? zeratul 29.03.2017 17:39 7

attaboy vs lokman

attaboyün saatinden mermi seker lokmanın ise göğsünden mermi seker.

attaboy vurur dikiş atarlar, lokman vurur toprak atarlar.

attaboy eşek ise lokman attır.

attaboyün iqsu 50 lokmanın iqsu 250dir.

? loqman 29.03.2017 17:01 2

amsterdam navigator

@hadigeyler: oğlum kızarıkla ilgili değil şişik taşak gibi olduğu için taşak geçiyorlar yanaklarımla mal mısın xd

? cavci 29.03.2017 16:50 2

amsterdam navigator

biz seni karını kızını siktirmiyorsun diye yargılıyor muyuz? nedir bu hazımsızlık anlamadım. neye göre koydun bu kuralları da lokman arkadaşımızı kötülüyorsun? ben bi beis görmüyorum.

? 17 29.03.2017 16:21 - 30.03.2017 11:48 2

amsterdam navigator

@cavci: e ne var simdi bunda win-win

? lokman 29.03.2017 16:14 2

amsterdam navigator

yanaklarin mutluluktan hop hop zipliyor mu?

? lokman 29.03.2017 15:59 2

Bali çekicem

@Love sex dream: dilersen bana sakso cekebilirsin, baliden daha yapiskan ve 3 ila 4 kata kadar daha kuvvetli halusinojen etkiye sahip dollerimle doldurabilirim agzini yuzunu.

? aciz 29.03.2017 00:51 2

sikimden yansıyan ışık kızın amına giderse

@leblebi: aynada götüne bakıp otuzbir çekiyo musun?

? zeratul 29.03.2017 22:34 1

limon

bir insan daha ne isterki...

? Zehir 29.03.2017 23:49 1

eşek her zaman eşekliğini yapar

amin. selam ve dua ile.

? enlerin adami tevfik bey 29.03.2017 23:34 1

attaboy vs lokman

Şu karşılaştırmaya bakın. attaboyçü düşünce derneği karşılaştırma yapsa daha aykırı şeyler yazardı. Yok mu attaboy vs LOKMAN AVCI karşılaştırmasında kırmızı hapı verecek, 25 cm kim bilemezdin şerefsiz diyecek bir org sözlük yazarı!

? hadigeyler 29.03.2017 20:44 1

LOLDE CHAT BANI YEDİM

çok büyük bi iş başardın karceş lolde fuck yazsan ban yiyon zaten

? leblebi 29.03.2017 20:09 1

amsterdam navigator

Yalnız fazla alkol alınca benim de yanaklarım kızarıyor. Araştırdım neden kızarıyor diye karaciğerde bişey eksik salgılanıyormuş. Sağlık açısından bir zararı yokmuş en fazla sosyal açıdan sıkıntı yaratır dediler. Utanmana gerek yok cavci

? hadigeyler 29.03.2017 16:49 1

amsterdam navigator

Yılların delikanlı cavcisini bozuk para gibi harcamışlar bu başlıkta. Dram...

? hadigeyler 29.03.2017 16:46 1

amsterdam navigator

çok küfür ediyorsunuz. artık sözlüğe sansür gelmeli bence. admin göreve @zeratul:

? kerimcan 29.03.2017 16:38 1

amsterdam navigator

@cavci: bir beis görmüyorum.

? 17 29.03.2017 16:35 1

amsterdam navigator

cavci çok sinirlendi heran yanaklarını patlatabilir ben çıkıyorum başlıktan

? kerimcan 29.03.2017 16:19 1