vay amına koyim, hergün yediğim künefe falan, o kadar yedim, hiç kadayıfın peynirli ve üzerine şerbet dökülen hali olduğunu düşünmedim, geçen bi lokantada tesadüfen duydum bunu, o zamandan beri hayata farklı bir gözle bakıyorum, şimdiye kadar nasıl farkedemedim lan bunu ben
@aciz: ılımlı şeriat kardeş, hiç kimse türkiyede alkolü yasaklayamaz. konya gibi tutucu biryer bile türkiyenin en çok alkol tüketilen şehirlerinden biri. alkol yasağı çok önceden gelseydi gelebilirdi anca şuan imkansız. cumaya bayram namazına da git orospu çocuğu kafir köpek serseri misin sen.