Gururlar 2 Nisan 2017

rusyadan gönderilen sinyallerden bir mesaj yakaladım

Ugrasma ben cozdum. dunya otizm farkindalik gunun kutlu olsun, dualarimiz seninle yaziyor.

? lee loo 02.04.2017 14:07 - 02.04.2017 14:07 5

hiç dikkat çekici başlık yok

@zeratul: abim benim gel bama ayrı karıma ayrı vur, canım abim benim

? lokman 02.04.2017 23:41 2

Şimdi tekrar login olunca farkettim

Sadece lokman ve jelibonun x vermesiyle ölmüşüm :ddd neyseki sayın adminimiz beni pezevenklerin elinden kurtarıp diriltmiş. Hadi ben neyse vur geç öldür git ama böyle bir ikili allah muhafaza sözlüğün ileri gelen yazarlarını da bir gecede öldürüp darbe yapabilir.
Şahsi fikrim lvl arttıkça vur sev gücümüzün artmasıyla beraber canımızın da artması lazım. 46 lvlsem ben, canım da 146 olsun. Lokman jelibon ikilisinin siki yeni gelenlere kalksın. Ben Evet diyorum. Götü yiyen referandumdan önce herhangi bir ankete hayır oyu kullanır.

Anket #649

? hadigeyler 02.04.2017 23:30 2

hiç dikkat çekici başlık yok

@zeratul: bunlara neden boş yere şebeklik yaptırtıyorsun hiç komik degiller.

? jelibon 02.04.2017 22:40 2

kurbağanın anasını nasıl siktim

ezik orospu çocuğu hemen gidip benim başlığımın aynısından yazmış :DDD özgün ol lan biraz anasının amını dillediğimin oğlu başlığın ismi bile aynı ne salak adamsın sen :DDDDDDDD

? dogukan 02.04.2017 16:52 2

öpülen kurbağa prens oluyorsa sikilen kurbağa ne oluyor

ananın amı oluyor

? dogukan 02.04.2017 16:19 - 02.04.2017 16:26 2

rusyadan gönderilen sinyallerden bir mesaj yakaladım

@lethe: ananın amından

? lokman 02.04.2017 15:05 2

öpülen kurbağa prens oluyorsa sikilen kurbağa ne oluyor

İq 20 akü suyu 0 seviyelerinde

? lokman 02.04.2017 13:23 2

hiç dikkat çekici başlık yok

@zeratul: indirdim admin abi, abim benim canım abim

? lokman 02.04.2017 23:20 1

hiç dikkat çekici başlık yok

xleyin şu salak orospuyu

? zeratul 02.04.2017 23:19 1

hiç dikkat çekici başlık yok

@jelibon: ama cok komigim demi kenke

? lokman 02.04.2017 22:44 1

amın oğlu beko

@dogukan: dişlerini döker kolye yaparım, hayat koçu olduğum gibi jiujitsu karakusak, boks ağır siklet ve iyi bir trabzon kolbastısı oynayicisiyim

? lokman 02.04.2017 22:18 1

amın oğlu beko

@dogukan: ananızı sikecekler olm, kaçın gidin tr den, durum böyle giderse 3sene sonra tr diye bir ülke kalmayacak kendi ülkenizde azınlık durumuna düşeceksiniz.ddd

? lokman 02.04.2017 22:13 1

amın oğlu beko

@lokman: 3 milyon afgan mülteci geliyomuş türkiye'ye bu konu hakkında fikirlerini alabilir miyim loki

? dogukan 02.04.2017 22:10 1

amın oğlu beko

@dogukan: hayat koçuyum ben kanka, ünlü kişilere koçluk yapıyorum,

? lokman 02.04.2017 22:09 1

amın oğlu beko

@Gestapo: gerizekali teknosada oem pc yok, onune ne koyarlarsa onu yiyorsun orada, benim yaptigim is daha spesifikti, bu eller 1200$ dual ekran karti takti zamaninda

? lokman 02.04.2017 22:00 - 02.04.2017 22:11 1

amın oğlu beko

@dogukan: .dddd bu kekolar boyle amk, 300$ veriyorlar sanki dunyalari satin almis gibi 1000$ lik performans bekliyorlar, beko televizyon ne amk, vestelin tvleri bile daha iyi amk

? lokman 02.04.2017 21:57 1

amın oğlu beko

@lokman: ahahahahahaha .ddddddddd mühendizz loqman

? dogukan 02.04.2017 21:52 - 02.04.2017 21:52 1