Gururlar 27 Nisan 2017

barış yazgı

amk çocuğu titanic sanki bot batarken de keman çalmıştır suriyelileri sakinleştirmek için

? kerimcan 27.04.2017 13:14 7

lokgay

Lokman zaten normalde de ibne, bunun için ekstra bir versiyonuna gerek yoktu

? pablo escobar 27.04.2017 09:07 5

Selamın aleyküm otobüs beklediğim cafenin önünde hep oturduğum yere orospu çocukları cam taktırmış

varşova merkez
patlıyo herkes
ağzına vereyim
kocacım son kez

? dogukan 27.04.2017 23:14 4

barış yazgı

yazgısı buymuş

? kerimcan 27.04.2017 13:13 4

lokgay

lokmanin ibne versiyonu

? madambolam 27.04.2017 01:11 4

sjafkasjfa lokmanın gerçek resmini buldum lan :Dd

@dogukan: bu fotoda kötürümdüm sonra apo beni sike sike düzeltti

? lokman 27.04.2017 23:20 3

Amina koyim artik baslikta acasim yok buna neden nedir acaba

Kerimcan Mali da olmasa sozlukte kufur edilecek adam yok belki de en iyisi Bu dur bazi seyleri kabullenmek gerek.

@kerimcan: evlatlik misin amina koyim bana baska yerde ev aciyosun. ananin yaninda yasayalim hizmetcim yapicam Anani.

? Gagfa Ne Amina Koyim 27.04.2017 16:23 2

barış yazgı

siirtli, keman sanatçısıymış. eğitim için belçika'ya gidecekmiş, işsiz olduğu için vize vermemişler, çareyi egeden mültecilerle birlikte kaçak bot kiralayarak kaçmakta bulmuş. sonuç: hazin son. bu durumdan devletimizi suçluyorlar, neymiş efendim işsizmiş de bilmem ne, e be amk vize vermediler diye botla kaçmak nedir, bu nası bi vizyon. sanatçı olacaksın bir de. gir bi dönercide çalış 1 ay, sonra gidersin. bak bana lisan eğitimim için param yetmediğinden her yaz bodrumda şezlongçuluk yapıyorum, ingilizcem fluently, rusçam cyka blyat ebany kurwa.

? 17 27.04.2017 12:35 2

Amina koyim artik baslikta acasim yok buna neden nedir acaba

Bu her entry si laf sokmak olan ilkokulu kitlesi sebep oluyor.
Ya da her entry si ayni olan kendini belli eden anaokullular neden oluyor.
Cozemedim.

? Gagfa Ne Amina Koyim 27.04.2017 07:23 2

sjafkasjfa lokmanın gerçek resmini buldum lan :Dd

@lokman: Kaldırırız sen sorun etme ;)

? hadigeyler 27.04.2017 23:54 1

sjafkasjfa lokmanın gerçek resmini buldum lan :Dd

@dogukan: şaka maka 38 oldum pempi 35 sene sonra sikim de kalkmaz herhalde, bilemiyorum

? lokman 27.04.2017 23:29 1

sjafkasjfa lokmanın gerçek resmini buldum lan :Dd

@lokman: utanmıyon mu böyle şeyler söylemeye 50 yaşında adamsın biraz büyü

? dogukan 27.04.2017 23:23 1

İşte son iki günüm

@kerimcan: klasik müzik eşliğinde sikersem 5 yumurta arabesk müzikle sikersem gunde 25 yumurta kemps

? lokman 27.04.2017 20:29 1

İşte son iki günüm

@lokman: jeli bir günde kaç tane yumurtluyor? izin verirsen jelinin yumurtalarını sucuk gibi yarrağıma kırıp ekmek banabilirim.

? kerimcan 27.04.2017 20:05 1

İşte son iki günüm

@kerimcan: dikkat edersen son zamanlarda jeli ile latifte ortalarda yok, ben de onları çiftleştirmeye çalışıyorum amacım yavrularını alıp organ mafyasına satmak ama latifte sertleşme problemi var, simdilik ben ikisinide sikiyorum, çok ilginç bir gözlemim var latifi ne zaman siksem sertleşiyor pipisi sikmeyi bırakınca sönüyor pipisi

? lokman 27.04.2017 19:50 1

İşte son iki günüm

@lokman: sözlükten kaçan yok. dikkat ettiysen şemdin ve bu salak piç kurusu bilkanla orgy yaptıktan sonra bir daha ikisinden de haber alınamadı. şemdinin hesabı silindi bilkanda yazmıyor. çünkü bu iki salak orospu çocuğunu kocamustafapaşadaki evimin boş odasına kilitledim. yiyecek olarak da her sabah demir kapının altından tabldotta termit veriyorum. hayata tutunmaya çalışıyorlar. canım sıkıldıkça ikisinide döve döve sikiyorum.

? kerimcan 27.04.2017 19:34 1

İşte son iki günüm

@kerimcan: amına koydun piç kurusunun, senin yüzünden sözlükten kaçtı

? lokman 27.04.2017 19:24 1