Gururlar 8 Mayıs 2017

ashkdlaskdslşadkashkl

kazakoglaninin sozlukte dustugu duruma bakin amk, kazakoglani olmus tasakoglani

? lokman 08.05.2017 14:55 4

Menemen soğan koymayan serefsizdir

ben senin ananı avradını yedi sülaleni sikeyim

? cavci 08.05.2017 20:59 3

Menemen soğan koymayan serefsizdir

@gavuramı: yavsak biz kanada da yasiyoruz

? Gagfa Ne Amina Koyim 08.05.2017 21:02 2

mihriban

kulaklarına dolanmış saçları
gülmeyen o.ç.

? vurmayın 08.05.2017 15:40 2

ashkdlaskdslşadkashkl

kazakoğlanını sike sike iç oğlanım yaptım. annesi 5 tenge'ye sattı bunu , biliyosun lokmancım kazakistan'lılar biraz paragöz olurlar , bu mal oğlanın ederi de 5 tengeymiş :D 5 tenge artı anasına bir tanga .dd:SAdsasaşfö

? dogukan 08.05.2017 15:20 2

ashkdlaskdslşadkashkl

@atçıl: ananı nasıl siktiğimden de yarrağımın boyunu anlayabilir misin?

? pablo escobar 08.05.2017 14:34 2

Badakizmin dibi

@17: on lira versem ağzına alır mısın? şaka yapmıyorum ciddiyim. orospum olmanı istiyorum. beni kırma.

? kerimcan 08.05.2017 09:49 2

bütün embesillik özellikleri bende var

@bickle: fantastik filmlerdeki senaryolar çok saçma geliyor. oturdum üşenmedim izledim lotr serisini. bir yüzüğü yok etmek için uğraşılan onca iş akıl karı değil. şuna bak;
https://www.youtube.com/watch?v=1yqVD0swvWU

tükçesi altyazılısı da varmış
https://www.youtube.com/watch?v=eWSgXzB6mg4

? atçıl 08.05.2017 23:43 - 08.05.2017 23:46 1

Ricardo Lokmanesma

@atçıl: dudağını sikime mi? Evet değdirebilirsin

? lokman 08.05.2017 23:21 1

bütün embesillik özellikleri bende var

@MYDİCKİSDİMDİCK: mallık doğuştan mı? Sonradan mı eklettin?

? lokman 08.05.2017 23:20 1

Ricardo Lokmanesma

@lokman: 25 cm

? dogukan 08.05.2017 22:52 1

Ricardo Lokmanesma

@dogukan: umarım bu sabah ölünü bulurlar yatakta

? lokman 08.05.2017 22:51 1

Ricardo Lokmanesma

@lokman: sabahta kaşarlı kuşbaşılı pide yedim ekere

? dogukan 08.05.2017 22:49 1

Ricardo Lokmanesma

@dogukan: canımı çektirdin oç şimdi açıcam bir paket oreo gitti diet ananı sikeyim ben senin

? lokman 08.05.2017 22:48 1

Ricardo Lokmanesma

@lokman: kremalı püsküvi yedim ondandır pempi

? dogukan 08.05.2017 22:47 1

Ricardo Lokmanesma

@dogukan: sendeki bu zeka patlaması nedir kardo?

? lokman 08.05.2017 22:42 1

Ricardo Lokmanesma

Portekizli Gol Makinesi , Şu an Legia'da forma giyiyor.

? dogukan 08.05.2017 22:39 - 08.05.2017 22:47 1

Marksist - Lokmanist Guerilla Fraction

MLGF çok yakında meydanlarda

? dogukan 08.05.2017 22:31 1

Lokman Korkmaz Akademisi

Mezun olduğum akademi.

? dogukan 08.05.2017 22:31 1

lokman bak hele buraya

kardeş niye ibne klipleri izliyon

? dogukan 08.05.2017 21:53 1