Gururlar 14 Mayıs 2017

free kill

ben maydiki siz öldürün diye canlandırmadım. götü yiyen ona vursun hadi.

? atçıl 14.05.2017 22:50 2

çok mutluyum lan orospu çocukları

@enlerin adami tevfik bey: yarrak görünce gözüm seyriyor tohtur bey

? lokman 14.05.2017 23:10 1

çok mutluyum lan orospu çocukları

@atçıl:
kardeş sadece optik sinir patolojileri genelde geri dönüşümsüz oluyor. onun dışında çoğu şeyi tedavi ediyoruz.
tedavilerim hakkında bilgi almak için muayenehanemize başvurabilirsiniz.

tevfik göz hastaneleri

? enlerin adami tevfik bey 14.05.2017 22:37 1

lee loo

geçenlerde çok pis ayar verdim. yalan yok biraz vicdanım sızlamadı değil. artık ben varken entry girmeye de götü yemiyor.

? atçıl 14.05.2017 22:19 1

çok mutluyum lan orospu çocukları

işte o sınavdan kalan tek adamın adı tevfik idi.

? enlerin adami tevfik bey 14.05.2017 21:26 1

Spordayken bana artistik yaptilar

@hobilerim zikis yapmak: ağzımdan mı?

? lokman 14.05.2017 19:47 1

Spordayken bana artistik yaptilar

Benim 48 kiloluk yarrağını kaldırmak isteyenler artılasın

? enlerin adami tevfik bey 14.05.2017 16:56 1

Lokmanmetre

@mana bağımlısı: melaba :)

? lokman 14.05.2017 12:16 1

Gecenin bu saatinde dışarıdan kuş sesi geliyor

@Gestapo: DAMARLI VE RİHTER ÖLÇEKLİ

? lokman 14.05.2017 10:27 1

Spordayken bana artistik yaptilar

@lokman: sende o yürek var mı lan orospu cocugu? Gel istanbula öpüşücem senle.

? hobilerim zikis yapmak 14.05.2017 19:10 0

Savulun adiler

tırsın alçaklar!
üç buçuk atın korkaklar!
iyilerin dostu,
kötülerin ve de şerrefsizlerin düşmanı
emekli, dul ve yetimin bacanağı gazman geliyor

? gavuramı 14.05.2017 23:10 0

çok mutluyum lan orospu çocukları

@MYDİCKİSDİMDİCK: şurada iki eğitimli insan olarak entel entel konuşuyoruz. ne bok yemeye geldin lan buraya?

? atçıl 14.05.2017 22:48 0

çok mutluyum lan orospu çocukları

@enlerin adami tevfik bey: ikisi de 0,25 miyop

? atçıl 14.05.2017 22:47 0

çok mutluyum lan orospu çocukları

sözlükten soğudum aq başlığa bak sizin ben cibiliyetinizi sikeyim

? MYDİCKİSDİMDİCK 14.05.2017 22:46 0

çok mutluyum lan orospu çocukları

@atçıl: kaç numara yazıyım?

? enlerin adami tevfik bey 14.05.2017 22:46 0

çok mutluyum lan orospu çocukları

@enlerin adami tevfik bey: gözlerimde sıkıntı yok ama bana bi güneş gözlüğü reçetesi yazsana. yaz geldi devletten indirimli bvlgari gözlük alcam.

? atçıl 14.05.2017 22:43 0

free tibet

sen allahın bir lütfusun

? MYDİCKİSDİMDİCK 14.05.2017 22:36 0

çok mutluyum lan orospu çocukları

@enlerin adami tevfik bey: göz bozulduğu gibi kalmıyor mu? benim bildiğim kadarıyla asla eski haline gelmez. sen de müşteri sikme odaklı çalışıyorsun. o gözlükler, solüsyonlar falan hep yalan değil mi?

? atçıl 14.05.2017 22:25 0